Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 33 of 33

Thread: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

  1. #21
    Take Chances Cocklover's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Columbia
    Posts
    34,715

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    I live in Northeast Columbia and travel to that area of Lexington, it takes a good 30 minutes, i leave between 6:30 and 6:45 every morning before the traffic is heavy and leave at 4:30 in the afternoon, its really not a bad drive.

  2. #22
    Ed O'Bannon must pay Order 66's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Irmo
    Posts
    19,145

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    Hmmm, I'm almost tempted to drive out there to fill up, just to see the old hometown, but it aint woth it. The race track on exit 113 has 3.75 gas...I think.

    Bush River RD on 26 ususally has the cheapest in the area.

  3. #23
    Heisman Candidate Cock Football 05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lexington, SC
    Posts
    18,825

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    Quote Originally Posted by Snake View Post
    nope.......I work on Bluff Road (down from Williams-Brice) takes me about 45-50 minutes to get to work from home

    Takes me 15 minutes to get to work from Airport Blvd
    Takes me 30 minutes to get to work now(around 15 to get to airport blvd then another 15 from there to hopkins), just at 20 miles. With gas prices and my truck I don't really wanna look at too many houses on the other side of lexington even know I like that area better.

  4. #24
    Household Name Spur's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Here, There, Everywhere
    Posts
    5,769

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    Ugh, filled up today and it was damn near $70 total and I didnt completely fill up

    wow

  5. #25
    Heisman Candidate Cock Football 05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lexington, SC
    Posts
    18,825

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    there is a good chance, it will take $85-90 to fill up in the morning. If the pump allows me too, some still cut off at $75 or $85

  6. #26
    Heisman Candidate Cock Football 05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lexington, SC
    Posts
    18,825

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    Filled up this morning at the RaceWay on Airprt BLVD for $3.75/gallon, took $90! Hope it last a week.

  7. #27
    Damn Yankee TKE226's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Baltimore, MD
    Posts
    19,582

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    I dont like any of you. Its still over $4.00 where I am.

  8. #28
    Take Chances Cocklover's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Columbia
    Posts
    34,715

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    Quote Originally Posted by TKE226 View Post
    I dont like any of you. Its still over $4.00 where I am.
    thats cause you are living in yankee land, LOL!

  9. #29
    Banned The Dude's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    SC
    Posts
    17,832

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    Quote Originally Posted by Cocklover View Post
    thats cause you are living in yankee land, LOL!

    not "technically"

    Maryland is below the Mason-Dixon line.

    But historically- yes, "Yankee Land" haha

  10. #30
    Take Chances Cocklover's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Columbia
    Posts
    34,715

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    Quote Originally Posted by The Dude View Post
    not "technically"

    Maryland is below the Mason-Dixon line.

    But historically- yes, "Yankee Land" haha
    well thank you mr. smartass, hahaha!

  11. #31
    Damn Yankee TKE226's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Baltimore, MD
    Posts
    19,582

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    I dont really hate any of you...just about gas.

  12. #32
    Damn Yankee TKE226's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Baltimore, MD
    Posts
    19,582

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    And Maryland was below the M-D line, but it was pretty much split.

  13. #33
    Heisman Candidate Cock Football 05's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Lexington, SC
    Posts
    18,825

    Default Re: $3.51/Gallon Gas in Gilbert, SC

    SC is one of the cheaper states for gas, boy am I glad.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •